środa, 16 listopada 2011

Pierścionek krzyż

Niedługo, a może i trochę później dodam zdjęcia fajnego sweterka upolowanego w SH i butów, które miały wadę fabryczną i kosztowały tylko 27 zł :D Mam jeszcze sporo innych planów, ale nie wiem, kiedy je zrealizuję, ponieważ w  tym momencie oprócz zwykłego życia szkolnego biorę udział w dwóch konkursach, do których muszę się przygotować.

Na dzisiaj, oczywiście DIY, pierścionek w kształcie krzyża.
Zrobiłam go na zamówienie koleżanki. Mam niemalże identyczny, tylko na jeden palec (wygodniej mi). Ten, jak i kolejne które może będę robić, są na dwa z regulowanym rozmiarem.

Jestem bardzo zadowolona z efektu, pierścionek na palcach prezentuje się niezwykle widowiskowo i nikt nie wierzy, że zrobiłam go sama. Pasuje do mojego stylu i jest dopełnieniem wielu stylizacji.

2 komentarze:

  1. Świetne DIY - zarówno pomysł, jak i wykonanie - perfekcyjne! Do tego w moim stylu ;p
    Czekam na realizacje kolejnych pomysłów, zapowiada się ciekawie, więc nie zwlekaj zbyt długo!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z sookie świetne pomysły :D
    Pisz dalej...

    OdpowiedzUsuń