sobota, 12 listopada 2011

Sztuczna pajęczyna

Trochę rozminęłam się w czasie z halloween i tą notką (:
Sztuczna pajęczyna to świetny dodatek do pokoju. Można ją przykleić na szybkę, zakryć nią monitor, szafkę, czy - tak jak ja - położyć na książkach.

Na mojej półce prezentuje się okazale. Jest również łatwa w przygotowaniu.
Do swojej użyłam pistoletu na klej (i oczywiście kleju do niego ;D ), do kupienia w marketach budowlanych, np Leroy Merlin
  
Zdjęcie z googli
Starej ceraty (może być linoleum, w zależności od tego, jak duża ma być pajęczyna) i czarnego markera.

Na ceracie rysujemy pajęczynę. Ja zaczęłam od narysowania dwóch, łączących się pod kątem prostym, linii. Później dodałam do tego przekątne, i łączyłam wszystko coraz większymi łukami. Tak to wygląda :

Następnie, klejem z pistoletu, poprawiamy te linie.  UWAGA! KLEJ JEST GORĄCY, NIE DOTYKAĆ!
Proponuję robić to w takiej samej kolejności, jak linie były rysowane. Łączymy wszystkie przecięcia linii!
Następnie zostawiamy wszystko do ostygnięcia, np na balkonie.
Po jakiś 15 minutach możemy wziąć ceratę i zacząć odrywać klej.
Gotowe! Pozostaje tylko umieścić naszą pajęczynę w wybranym miejscu (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz